Warframe: Oraxia-pakken
Fotfølg byttet ditt gjennom Duviris flytende øyer med den nye Oraxia-pakken! Den inneholder nemlig den dødelige jegerinnen Oraxia samt signaturvåpnene og ekstratingene hennes. I pakken: – Oraxia – Oraxia Chelicera-hjelmen – Spinnerex – Scyotid – Arachna-rustning – Zygiella-døgnflue – Scuttler Domestik-drone – 370 platina Denne pakken kan bare kjøpes én gang per konto.