War Thunder - "Wings of Victory" Bundle
Denne pakken inkluderer: Dolgushin's La-7 Pack; Golovachev's Yak-9M Pack; Prendergast`s Spitfire FR Mk.XIVe Pack; John Plagis' Spitfire Mk. IXc Pack; George Bostwick's P-47M-1-RE Thunderbolt Pack; Ray Wetmore`s P-51D-10 Pack. Alle premium-kjøretøyer lar deg tjene økte forskningspoeng og sølvløver og er utstyrt med alle tilgjengelige modifikasjoner. Med en Premium-konto (kan også kjøpes i spillet for Golden Eagles) vil du tjene flere forskningspoeng og sølvløver i kamper i et bestemt antall dager. Dette er kumulativt med bonuser fra premiumbiler! Kompensasjon gis ikke hvis du kjøper 2 forskjellige pakker som inkluderer samme kjøretøy, eller du allerede har kjøretøyet fra denne pakken!