War Thunder - USA Pacific Campaign Pack
Denne kampanjen, basert på historiske hendelser, kan du kjempe i kampene i Stillehavs krigs teatret (1941-1943) som en pilot i US Air Force mot Imperial Japanese Air Force. Med denne kampanjen får du også: YP-38 fly Premie konto i to uker; 850 Golden Eagles. Golden Eagles er en in-game valuta, noe som kan bli brukt på en premie-konto og annet ekstra innhold: premie maskiner, raskere crew utvikling, ekstra steder i en hangar, og reservefly. De kan også byttes til en annen in-game valuta - Silver Lions. Med en premie-konto (kan kjøpes i spillet for Golden Eagles) vil du tjene mer RP og Silver Lions under hvert slag for et bestemt antall dager. Merk! Kompensasjon er ikke gitt hvis du kjøper 2 forskjellige pakker som inkluderer samme kjøretøy eller du har allerede kjøretøyet fra denne pakken!