War Thunder - Black Friday Pack
Denne pakken inkluderer: - Ka-50 "Black Shark" (rang 6 USSR); - M18 "Black Cat" (rang 3 USA); - A43 "Black Prince" (Rang 4 Storbritannia); - P-61A-1 "Black Widow" (rang 3 USA). Alle premium-kjøretøyer lar deg tjene økte forskningspoeng og sølvløver for hver kamp og er utstyrt med alle tilgjengelige modifikasjoner. Med en Premium-konto (kan også kjøpes i spillet for Golden Eagles) vil du tjene flere forskningspoeng og sølvløver under hver kamp i et bestemt antall dager. Dette er kumulativt med bonuser fra premiumbiler! Kompensasjon gis ikke hvis du kjøper 2 forskjellige pakker som inkluderer samme kjøretøy, eller du allerede har kjøretøyet fra denne pakken!