War Thunder - 1000 Golden Eagles
Golden Eagles er en in-game valuta, noe som kan bli brukt på en premie-konto og annet ekstra innhold: premie maskiner, raskere crew utvikling, ekstra steder i en hangar, og reservefly. De kan også byttes til en annen in-game valuta - Silver Lions. For 1000 Golden Eagles kan du få en Premie-konto for en uke, slik at du kan tjene to ganger mer RP samt flere Silver Lions for hvert slag, eller en premie-maskiner. Alle premie fly lar den deg tjene mer RP og Silver Lions for hver flytur og er i utgangspunktet utstyrt med alle tilgjengelige forbedringer.