Vertical Drop Heroes HD
Vertical Drop Heroes er en hybrid av plattform- og rollespill med eventyrerelementer, der helten skal ut på eventyr i tilfeldig genererte brett. Du besitter en rekke egenskaper og må bruke hjernen og refleksene dine til å overleve farene du møter i hvert brett, helt til du når sluttbossen og avslører spillets hemmelighet!