Vault-Tec-mash-up til Minecraft
Velkommen til ødemarken! Åpne hvelvet med 44 unike skall, spesiallagde teksturer, vesener med nytt utseende, et postapokalyptisk spesialkart, den originale musikken og et Pip-Boy-inspirert brukergrensesnitt.