Vandell-figurpakke
Djevelen på banen er her! Møt Vandell og våg å møte hans grusomme personlighet! Denne pakken inkluderer: - Karakter - Vandell - Vandell Growth Box Ticket x5 *Hvis pakken er kjøpt, kan den ikke refunderes, da den inneholder engangs-/bruksgjenstander i spillet som ikke kan hentes. *Ved kjøp går pakken til meldingsboksen. *Hvis du eier Vandell, byttes Vandell mot et visst antall poeng. *Pakkekomponenter og salg kan byttes eller avsluttes uten varsel.