Vampire: The Masquerade - Swansong
Vampire: The Masquerade – Swansong er et historiebasert rollespill hvor alle valgene du tar har konsekvenser for de tre hovedfigurene og Boston-kamariljaens skjebne, basert på et rollespill med kultstatus og utviklet av spesialister i sjangeren. VELKOMMEN TIL MØRKETS VERDEN Hva om vampyrer fantes i virkeligheten? Hva om disse blodtørstige rovdyrene levde blant oss i komplekse samfunn og hadde klekket ut konspirasjoner i årtusener? Og hva om du ble en av dem? I Vampire: The Masquerade spiller du som disse forlokkende monstrene i en sofistikert verden hvor linjene mellom det virkelige og det overnaturlige alltid er uklare. EN SPENNENDE THRILLER Hazel Iversen, kjent som «The Swan», er den nye prinsen av Boston-kamariljaen. Med jernhånd i silkehanske hevder hun sin makt og respekt for Masquerade, vampyrlovene som skal sikre at mennesker aldri finner ut at disse nattens skapninger eksisterer. Men ingenting går etter planen. Det går rykter om plott, mord og maktkamp, og du må jobbe i skyggene for å beskytte din sekt i en pulserende etterforskning som slipper kaoset løs i Boston. SPILL SOM TRE ORIGINALE VAMPYRER Spill som tre vampyrer som er over hundre år gamle. Du spiller deg gjennom deres sammenflettede skjebner, håndterer deres forskjellige synspunkter og bruker figurarkene deres til å skille sannheten fra løgnene. Hver figur har sine vampyrevner og disipliner som du kan oppgradere individuelt etter hva som passer framgangsmåten din. Velger du trusler, forførelse eller sniking? Det er opp til deg, så lenge du kan tilfredsstille din hunger etter blod. SPILLMEKANIKK MED KONSEKVENSER Med sin unike spillmekanikk setter Swansong fokus på konsekvensene av handlingene dine både i etterforskningen og de sosiale interaksjonene med andre karakterer. Analyser hver situasjon nøye, for avgjørelsene du tar kan ha store konsekvenser for heltenes liv og Boston-kamariljaens skjebne.