Valley
Utforsk den enorme og vakre verdenen Valley med kraften til L.E.A.F. drakten: et heftig eksoskjelett som gir eksepsjonell hastighet og smidighet, sammen med den fenomenale evnen til å styre liv og død til alle levende ting. Valley er et førstepersons-eventyr uten sidestykke. Gjemt dypt inne i et avsidesliggende område av Rocky Mountains, finner du deg selv forvillet inn i en bortgjemt dal. Med kraften av en nylig oppdaget L.E.A.F. drakt (Leap Effortlessly though Air Functionality), kan du løpe og hoppe igjennom vakre skoger, farlige ruiner og vidstrakte landskap; hele veien utnytter du din kraft til å styre liv og død, og du avdekker den mystiske dalen sine forbløffende hemmeligheter.