V Jump Decal
Innhold: – V Jump Decal Dekaler er kosmetisk innhold som forandrer eksodraktenes utseende og ikke har noen annen virkning. Dette innholdet kan gjøres tilgjengelig separat på et senere tidspunkt. Tilleggsinnhold du skaffer deg, kan benyttes ved å gå fra tittelskjermen til hjem-skjermen i spillet. Merk: Denne nedlastingen er bare spillbar med Microsoft-kontoen som kjøper den. Selv om du er organisator for en familiegruppe, vil ikke familiekontoene få nedlastingen.