Unreal Championship 2: The Liandri Conflict
Unreal Championship 2: The Liandri Conflict gjør Unreal Championship-serien tilgjengelig på Xbox. I Denne etterlengtede oppfølgeren finner man oppdaterte enkelt- og flerspillermoduser, akrobatiske manøvrer, kjøretøyer, tredjepersons kameramodus og intense nærkampscener. Fans av Unreal Championship kan spille som en av 14 figurer fra Unreal-universet, hver med sine egne spektakulære, nye 'Adrenalin-krefter' som gir deg tilgang på nye offensive og defensive kombinasjoner.