UDØD
UNDEAD-rasen byr på spillere som Mumier, Ghouler, Skjeletter, Zombier og Vetter, og inneholder også to stjernespillere: Ramtut III og Count Luthor Von Drakenborg! Et lag av udøde har sin største fordel i at de har mestret selve døden. Deres evne til å regenerere gjør dem svært, svært vanskelige å drepe... Det er også et allsidig lag, med hardtslående Mumier som kan brøyte inn og gi støtte til de raskere men svakere Ghoulene og Vettene. Får du til den rette sammensetningen har du et førsteklasses lag. Etter å ha blitt drept på banen, kan noen Blood Bowl-spillere ved ren lidenskap for sporten, og litt sort magi, komme tilbake igjen som Vetter. Uhindret av de vanlige dødeliges kjedelige restriksjoner som søvn, tørst eller sult, kan Vetter bruke all sin fritid på trening. Blokkeringsferdigheter og smidighet gjør Vetter til nøkkelspillere for udøde lag. Bruk dem, og bruk dem hardt!