ULTIMATE MARVEL VS. CAPCOM 3
Marvel og Capcom slår kreftene sammen for å skape de mest frenetiske 3-mot-3-lagkampene noensinne med Ultimate Marvel vs. Capcom 3. Denne utgivelsen inneholder alt av tidligere utgitt nedlastbart innhold, Marvel vs. Capcom: Official Complete Works og kommer i full HD 1080p med 60 bilderuter per sekund. Velg blant noen av de mest legendariske Marvel- og Capcom-figurene, og tilpass laget i "Heroes and Heralds"-modus. Når du har skjerpet ferdighetene, kan du gå på nett og kjempe mot spillere fra hele verden for å se hvem som er best i universet.