Tropico 5 - Epic Meltdown
Epic Meltdown, den tredje nedlastbare innholdspakken til Tropico 5, presenterer en rekke nye spennende scenarier, bygninger og avatargjenstander. Ingen venter på den spanske inkvisisjonen, men El Presidente går så langt at han inviterer dem til å redde Tropicos knust sjel. I Supercomputer, søker El Presidente verdens kunnskap og svaret til alle spørsmåls mor. Men for å overbevise verden om Tropicals kulturelle overlegenhet, en gang for alle, så får T-Day deg til å lage verdens beste film for å bringe skam til alle andre filmer. Epic Meltdown kommer også med ny atmosfærisk musikk og flere kart til alle spillmodus.