Trauma Pack
Flere år etter de tragiske hendelsene i Louisiana, har Ethan prøvd å komme seg videre i livet. Mimre over de traumatiske minnene med dette innholdet. Inkluderer "Samurai Edge"-våpenet, "Mr. Everywhere"-tilbehøret, et skjermfilterfilter, spesiell musikk til trygge rom og masse annet fra Ethans fortid. Pakken inneholder: - Samurai Edge - AW Model-01 - Resident Evil 7 Found Footage Filter - Resident Evil 7 Tape Recorder Save Point - Saferoom Music "Go Tell Aunt Rhody" - Mr. Everywhere Weapon Charm - Unlock "Village of Shadows" Difficulty - The Tragedy of Ethan Winters Artwork - The Baker Incident Report Vanskelighetsgraden "Village of Shadows" gjør denne ekstremt høye vanskelighetsgraden tilgjengelig umiddelbart. Denne er normalt først tilgjengelig etter at du har tilfredsstilt bestemte krav i spillet. Hvis du allerede har låst opp dette, har ikke dette noen virkning.