Transformatorer Add-On
Autobots, rull ut. Decepticons, reis dere. Morph til en av 12 karakterer, inkludert Optimus Prime og Megatron, hver med unike evner, våpen og kjøretøy. Ta opp kampen mot spillere i tre forskjellige kampmoduser, som Deathmatch eller Last Man Standing.