Toy Soldiers: War Chest
Fire hærer: Kaiser, Starbright, Phantom og Dark Lord Det er fire forskjellige hærer du kan kommandere, alle med bestemte styrker, spillestiler og personligheter. Kaiser er tilbake med sine disiplinerte, tyske styrker fra første verdenskrig, og Starbright har med seg sin supersøte hær med bamser, hester og smånisser. På den andre siden av spekteret finner vi Dark Lord, en skurkaktig taktiker som kommanderer en overnaturlig fraksjon av menn, monstre og drager. Fra fremtiden kommer Phantom og spøkelsene hennes, som er dyktige i geriljakrigføring og bevæpnet med livsfarlig teknologi. Ukentlig krig Kampene fortsetter med nye utfordringskart hver uke. Fullfør alle de fem oppdragene på sju dager for å få belønninger som nye enheter, oppgraderinger og penger du kan bruke til å bygge opp hærene dine. Flere varianter av flerspiller Hvem har de beste lekene? Dette kan du finne ut i flerspiller ved å utfordre styrkene til vennene dine i intense 1-mot-1-kamper. Beskytt lekekassen etter tur, og gjør klar bølger med soldater for å få det beste angrepet. Hvis du heller vil spille sammen med en venn, kan dere utfordre andre lag i 2-mot-2-kamper! Samarbeidsspill i sofaen Slå deg sammen med en venn og spill felttoget, de ukentlige krigene eller flerspillerkart sammen! Del skjermen på samme konsoll, eller inviter venner til å spille på nettet.