Tower of Guns
Tower of Guns er et intenst, kulefyllt, førstepersons skytespill med randomiserte nivåer og fiender, oppgraderinger, episke bosser og tonnevis med gjenstander og våpen. Du vet aldri hva det neste du møter er! Det er utelukkende en FPS-opplevelse for spillere som bare ønsker å skyte ting, kjempe mot gigantiske bosser, samle gjenstander og oppgradere evner og våpen til hinsides nivåer! Så ta en rakettkaster, sleng en haglemodifikasjon på den, plukk opp hundre stabelbare dobbelhopp, og kom i gang med å erobre Tower of Guns! - Randomiserte nivåer gjør hver gjennomspilling unik. - Hundrevis av våpen, modifikasjoner, evner og fordeler. - Hinsides mange hemmeligheter å finne. - Episke boss-kamper. - Globale ledertavler for å se om du er den tøffeste spilleren i traktene.