CIA vet at opprørerne i Kataris 26 aldri mer vil få kontroll over Bolivia hvis de militære Unidad-styrkene fortsetter å samarbeide med Santa Blanca-kartellet. For å skade alliansen må Ghosts avsløre at den mystiske El Comandante i all hemmelighet legger planer som går mot Santa Blanca. Destabiliser alliansen mellom kartellet og Unidad i 3 ekslusive oppdrag!