Tokyo 42 + Smaceshi's Castles
Tokyo 42 er et hyperelegant isometrisk skytespill satt til en åpen verden. Anklaget for et mord du ikke begikk gir du deg ut i en verden med leiemordere, dødelige bedriftsintriger og … taktiske katter. Snurr kameraet for å se alle vinklene av dette vakre håndlagde mikro-Tokyo, og finn en mengde våpen, hemmeligheter og historier. Ferdighetsskyting, kulefysikk, sniking og folkemengdesimulering spiller hver sin rolle i dette ultrafargerike kaoset. Kampanje med historiemodus i en åpen verden og en rekke flerspillermoduser venter i dette unike og kritikerroste actionmesterverket. Inneholder også: Fortsett Tokyo 42-eventyret! Fullfør Lord Smaceshis ondskapsfulle prøvelser og bli den ultimate snikmorderen. List deg rundt, slåss og bruk parkourferdighetene dine for å vinne! Med over 90 nye oppdrag og 4 nye våpen.