TMNT
Last ned for å spille som TMNT. Dypt under overflaten, i New York Citys kloakksystem, ble fire skilpaddebrødre mutert av radioaktivt mudder og begynte opplæringen innen ninjutsu. Fra skyggene beskytter de byens innbyggere fra onde ninjaklaner, farlige mutanter og all slags interdimensjonale tyranner. Mens de sloss med en av sine største erkefiender – den fæle Krang – ble heltene våre sendt på en enveisreise gjennom mulitiverset.