Kjemp for ære i Grenseområdet i Titanfall 2 med Ronin Prime. Dette samurai-inspirerte chassiset endrer formen til Ronin-Titanen, i tillegg til at nye lydeffekter og knusende trekk låses opp. Med din nye Ronin Prime vil fiendene falle som delikate kirsebærblomster!