Skill deg ut i Grenseområdet i Titanfall 2 med Ion Prime. Dette helt nye chassiset endrer formen til Ion-Titanen, i tillegg til at nye lydeffekter og knusende trekk låses opp. Bli én med nye Ion Prime og knus fiendene dine med stil!