tinyBuild High-Speed Bundle
Heng på hvis du kan, denne spillpakken er i farta! Snik deg inn i et skrekkhus i Hello Neighbor som får hjertet ditt til å hoppe, kom deg unna verdens ende i et høyhastighetstog i The Final Station, og løp forbi vennene dine på nett i den raske, supersterke verden i SpeedRunners! Alle tre spill på samme sted! Hello Neighbor er det knyttet store forventninger til og er en gyser av et spill med et hus som stadig endrer seg, og en mystisk nabo som skjuler en dødelig hemmelighet. The Final Station er en biltur gjennom postapokalypsen der du bestemmer hvilke passasjerer skal få sitte på til neste stasjon - hvis de klarer å overleve monstrene som kommer fram om natten! Og SpeedRunners er et parkourspill for fire personer som tar deg i full fart gjennom byen, og der dere kan svinge, hoppe, fyre av raketter og plante bomber for å sprenge vennene dine av veien! Dette må vel være tinyBuild på sitt aller mest høyoktane? Ja!