tinyBuild Action-Packed Bundle
BANG PANG POFF!!! Glem det, nå handler det om racerraske biler i Clustertruck, slå deg gjennom organisert kriminalitet i Mr. Shifty, eller sparke ned krokodiller i Punch Club - Dette må være tinyBuilds mest actionfylte bunt gjennom tidene! Bunten er ikke bare ClusterTrucks 100+ nivåer med jetpakker, grabbende kroker, bilveltende ødeleggelse, men også for å teleportiere deg gjennom vegger og kuler som smeller ned pansrende vakter gjennom vinduer i Mr. Shifty. PLUSS, du kommer til å trene deg oppover rangene i den underjordiske kampligaen i Punch Club. Oppdater deg med alt som skjer i tinyBuilds største lanseringer på et og samme sted!