KlabaterAction og eventyr
Tin Can: As a random member of your colony's space program, you leave Mars aboard a large transport ship, only for its reactor to go critical in the middle of your journey to new horizons. All your time spent in the simulator did not prepare you for such a dire situation! Now, drifting in your escape pod, without any FTL capabilities, you realize that an easy way out was not included. Use your own wits to fix systems in a similar way you would fix and build your own PC, by swapping and fixing individual components. With a bit of luck, you might be able to finally find a safe haven Starward Rogue: Starward Rogue is a bullet hell, twin-stick shooter. Blast your way through the Megalith, a rogue-lite labyrinth lodged in the side of a star. Customize your mech with a huge variety of weapons, perks, and upgrades. Steel yourself for the dangers that lurk in the depths of the dungeon. The cult classic twin-stick Isaac-like you've been looking for and probably missed!