Tilbehør: Royal Monocle
Du får enda mer glede av Monster Hunter Stories 3: Twisted Reflection med tillegg! Inneholder følgende: Tilbehør: Royal Monocle Et spesialtilbehør til hovedpersonen! *Du kan bruke menyene Edit Ranger (i starten av spillet) eller Change Appearance (fra kisten på hvilken som helst base) for å velge et tilbehør. *Effekter er utelukkende kosmetisk. *Du kan endre tilbehør mens du spiller.