Thief - Boostpakke: Predator
Få tilgang på en ekslusiv pakke med forbruksgjenstander du kan valgfritt benytte deg av i spillet som gir deg styrke og øker fremgangen din i THIEF. ""Predator""-boostpakken inneholder følgende gjenstander: o Bow Balancing Level 3 (Reduserer markant siktetiden) o Sawtooth arrows (10) o Food (10) o Gold (750)