Thief - Boostpakke: Ghost
Få tilgang på en ekslusiv pakke med forbruksgjenstander du kan valgfritt benytte deg av i spillet som gir deg styrke og øker fremgangen din i THIEF. ""Ghost""-boostpakken gir deg følgende gjenstander: o Lockpick Quality Level 3 (Øker markant dirkesensitiviteten) o Water arrows (40) o Rope arrows (20) o Gold (750)