The Wolf Among Us
Basert på den prisbelønte Fables-tegneserien av Bill Willingham (utgitt av DC Comics' Vertigo-forlag), Ulven blant oss er en mørk, til tider brutalt voldelig, og moden tilnærming til rollekarakterene og skapningene i eventyr og legender. En serie på fem episoder fra skaperne av 2012 Game of the Year: The Walking Dead, spilleren vil oppleve hvordan det er å være Bigby Wolf (DEN store stygge ulven), sheriffen av Fabletown.