The Walking Dead: Michonne - Ep. 1, In Too Deep
I The Walking Dead: Michonne - A Telltale Miniseries finner vi den ikoniske, slagferdige rollefiguren fra Robert Kirkmans bestselgende tegneserie hovedrollen. Hun er hjemsøkt av fortiden og prøver å takle uforståelig tap og anger. Denne historien utforsker Michonnes fravær fra tegneserien i utgavene mellom nummer 126 til 139. I løpet av tre episoder av miniserien får spillerne utforske hva som førte Michonne vekk fra Rick, Ezekiel og resten av den trofaste gruppen hennes... og hva som førte henne tilbake.