The Walking Dead Collection - The Telltale Series
Sesong en av The Walking Dead - A Telltale Series omdefinerte forventningene til historiefortelling i videospill og vant over 100 årets spill-priser. Nå er de første tre kritikerroste sesongene, en antologi og en mini-serie med den knivsvingende Michonne for første gang tilgjengelig i én og samme pakke. The Walking Dead er en unik reise inn i hjertet av hva det vil si å være menneske i en verden som har mistet sin menneskelige side. - Inkluderer sesong en, to, A New Frontier, 400 Days og miniserien med Michonne. - Historien din finner sted i Robert Kirkmans prisvinnende tegneserieunivers, og den avgjøres ut fra hvilke valg du tar.