The Walking Dead: 400 Days
Handlingen finner sted på en rasteplass ved en riksvei i Georgia og denne DLC-episoden for Sesong 1 av The Walking Dead forteller fem sammenflettede overlevelseshistorier. The Walking Dead: 400 Days gir mer skrekk og det menneskelig drama fra Robert Kirkman og Telltales prisbelønte serie. Ekkoet av valgene du gjorde i Sesong 1 vil videreføres over til 400 Days, valgene du tar i 400 Days gjenspeiles i Sesong 2. Kjøp av denne DLC-en krever installasjon av The Walking Dead - Episode 1: A New Day.