The Two Valkyria
1933 EC. Bak imperiets store fasade, venter Crymaria på en viktig prøve med oberstløytnant Selvaria Bles. Denne kataklysmiske gjenforeningen av de to valkyriene vil avgjøre Crymarias skjebne. Denne historien kan spilles etter at du fullfører 18. kapittel av hovedhistorien. Fullfør denne ekstra historien for å låse opp Crymaria, Nikola, Chiara og Selvaria for bruk i hovedspillet, sammen med badedraktuniformene til hver av de. For å få tilgang på denne historien, gå til Book Mode > Menu > Extra Stories.