The Surge - Cutting Edge Pack
Spill med 3 nye rustningssett og deres brutale nye våpen fra CREOs mest avanserte utviklingsprogrammer. Etter «Hendelsen» forsvant disse hyperavanserte medisinske, romfarts- og nanitt-teknologiene fra laboratoriet på ryggen til dine forkvaklede tidligere kolleger. Følg sporene deres mens du kjemper deg gjennom CREO-komplekset, ta dem fra fiendene og bruk dem til å få unike bonuser! Pakken inneholder: - Eksoutstyret «Angel VI» for romfart - Det medisinske eksoutstyret «Asclepius» - Eksoutstyret «Nano Ward» - 3 nye, unike våpen (1 for hvert av settene over) - 3 nye kjeledresser å bruke i OPS-rommet.