The Sinking City
The Sinking City er et eventyr- og etterforskningsspill satt til en åpen verden inspirert av kultforfatteren H.P. Lovecrafts univers. Den synkende byen Oakmont herjes av ukjente, overnaturlige krefter. Du er en privatetterforsker, og du må komme til bunns i situasjonen og avsløre hva som har forhekset byen … og innbyggernes sinn. - En dyster, trykkende atmosfære og historie inspirert av H.P. Lovecrafts verker. - En utstrakt åpen verden som kan utforskes til fots, i båt, i dykkerdrakt … - Et arsenal av våpen fra 1920-tallet til å bekjempe fryktinngytende skapninger med. - Ivareta din egen mentale helse for å nøste opp sannheten midt i galskapen.