"The Red Alchemist & the White Guardian" Costume Set
«Atelier Resleriana: The Red Alchemist & the White Guardian» – antrekk! Legger til ett samarbeidsantrekk hver for Viktor og Isla. Obs: Antrekkene blir tilgjengelige når du har låst opp basebygningen (base building) og bygget en garderobe (Dressing Room). Se det offisielle «Atelier Yumia»-nettstedet for mer informasjon.