The Quarry til Xbox One
Nettbaserte flerspillerfunksjoner vil bli tilgjengelige etter lansering eller innen 8. juli 2022. Når solen går ned den siste dagen på sommerleiren, arrangerer tenåringslederne på Hackett’s Quarry en fest for å feire. Ingen barn. Ingen voksne. Ingen regler. Men den gode stemningen varer ikke lenge. Festplanene blir fort spolert av en blodig gjeng fra lokalbefolkningen og noe mye verre, og kvelden blir snart en forferdelig, grusom skrekkopplevelse. Vennskapelig krangling og flørting blir byttet ut med avgjørelser om liv og død, og forhold bygges opp eller knuses under presset av de umulige valgene. Spill som de ni leirlederne i en spennende, filmaktig historie, der alle avgjørelser former historien gjennom et intrikat nett av muligheter. Alle figurene kan bli stjernen i historien eller dø før daggry. Hvordan vil din historie utfolde seg? DIN HISTORIE, DERES SKJEBNE Våger du å sjekke hva som befinner seg under kjellerlemmen? Undersøker du skrikene som gjaller gjennom skogen? Redder du vennene dine, eller løper du desperat for å redde deg selv? Alle valg du tar, små eller store, former historien og avgjør hvem som overlever og kan fortelle om det som skjedde. EN VAKKER, FILMAKTIG SPILLOPPLEVELSE Banebrytende ansiktsgjengivelser, filmaktig lyssettingsteknikk og fantastiske skuespillerprestasjoner levert av Hollywood-stjerner blåser liv i det grusomme som skjer i Hackett’s Quarry og gir deg en ekstrem, filmaktig opplevelse. BLI VETTSKREMT MED VENNER Spill med opptil 7 venner på nett*, der inviterte spillere ser på og stemmer på avgjørende valg, og skriver en historie formet av hele gruppen! Alternativt kan dere spille sammen i en samarbeidsskrekkopplevelse der alle spillerne kontrollerer en leder. TILPASS SPILLOPPLEVELSEN Justerbar vanskelighetsgrad for alle spillelementer gjør det mulig for spillere på alle nivåer å delta i den skrekkelige opplevelsen, og hvis du foretrekker å se på istedenfor å spille, kan du med Movie Mode se The Quarry som en filmaktig trailer. Velg hvordan du vil at historien skal utfolde seg, slapp av og ta deg litt popkorn midt oppi alle grusomhetene. STJERNER: David Arquette som Chris Ariel Winter som Abigail Brenda Song as Kaitlyn Evan Evagora som Nick Halston Sage som Emma Justice Smith som Ryan Miles Robbins som Dylan Siobhan Williams som Laura Skyler Gisondo som Max Zach Tinker som Jacob Ethan Suplee som Bobby Grace Zabriskie som Eliza Lance Henriksen som Jedediah Lin Shaye som Constance Ted Raimi som Travis *Flerspillerfunksjonalitet er kun mulig på samme generasjon.