The Quarry - Horror History Visual Filter-pakke
Skreddersy det estetiske aspektet ved The Quarry som du liker det ved å velge mellom tre filmfiltre som etterlikner forskjellige epoker i skrekkfilmhistorien! Velg mellom super 8-stil (indieskrekk), retro-VHS-estetikk (80-tallsskrekk) og klassisk svart-hvitt-filter (klassisk skrekk).