The Monk's Decipher
Grav dypere i historien om Keystone Monastery, og hjelp en av klosterets voktermunker å nå trygt frem til Citadel. Tyd gamle runer for å bli belønnet med en mystisk gjenstand som reagerer på hemmeligheter i nærheten. Kompasset tildeles kun når man fullfører oppdraget Monk’s Decipher Quest. Det viser når det finnes skjulte gjenstander og rom i nærheten, slik at de blir lettere å finne.