The Long Reach
The Long Reach er et eventyrspill fylt av fargerike figurer, gåter og sjokket ved å oppdage. Vent, skulle vi ikke si «gleden ved å oppdage»? Det kan ikke stemme. The Long Reach foregår i den oppdiktede byen Baervox i New Hampshire. Spillet er inspirert av Lone Survivor, The Cave og alle de klassiske eventyrene (bortsett fra at The Long Reach foregår i nåtiden). Du spiller verken i en post-apokalyptisk verden eller utforsker en fantasiverden fylt av feer. I stedet har du havnet midt oppi det, i ditt eget nabolag.