The Long Dark
The Long Dark er et gjennomarbeidet utforsknings- og overlevelsesspill der enkeltspillere må tenke nøye gjennom alt de foretar seg når de utforsker en vidstrakt og iskald villmark. Følg med på tilstanden din, let etter livsviktige forsyninger og lær å mestre ferdigheter du trenger for å overleve, som å tenne bål, vedlikeholde utstyr, fiske og navigere med utgangspunkt i kjennetegn i omgivelsene. Det finnes ingen zombier -- bare deg, kulden og alt det den mektige naturen har å angripe deg med. Suksessen fra Early Access-delen av Steam er det første overlevelsesspillet til Xbox One!