The Knightling
Sir Lionstone, den mektigste ridderen og beskytteren av den store byen Clesseia, har ikke kommet tilbake fra sitt siste oppdrag. Som Sir Lionstones betrodde ridder er det opp til deg og det legendariske skjoldet han etterlot seg å bli helten folket trenger, og finne Lionstone før lurende trusler setter riket i fare. Utforsk de mange regionene og hemmelighetene i Clesseia, kjemp mot banditter og monstre, og avdekk sannheten om skjoldets enestående kraft og rikets berømte fortid. Alle helter begynner i det små Spill som en Knightling, en ridder i opplæring som med lojalitet og besluttsomhet begir seg ut på et storslått eventyr for å finne ridderen sin. Med bare et skjold i hånden må du bruke og oppgradere treningen og arsenalet av evner for å overvinne hindringer, hjelpe innbyggerne og bevise at du er verdig til å bli ridder. Det beste angrepet er et godt forsvar Med bare Sir Lionstones skjold, som inneholder et mystisk materiale kalt Callyrium, er det opp til Knightlingen å utnytte dets kraft og bli den neste legendariske helten. Utnytt skjoldets naturlige defensive kraft til å blokkere, parere og skape ideelle åpninger, og bruk deretter imponerende angrep og kombinasjoner for å ta knekken på fiendene. Gli inn i et eventyr Legg ut på eventyr i flere regioner i Clesseia med kraften fra skjoldet ditt til å hjelpe deg på vei! Kryss og og bruk plattformer til ulike områder for å tjene verdifull ros som kan brukes til oppgraderinger, eller bruk skjoldets ulike bevegelsesevner for å komme deg lettere rundt. Selv om det kanskje er under et legendarisk skjolds verdighet, er det ingen som hindrer deg i å gli gjennom landet!