The Jackbox Party Pack 4
Det største og fjerde-ste tillegget til dette velkjente partyspillet har nå ikke bare fem, men FEM KOMMA FEM publikumskjære spill! 1) Den seriøst gøyale oppfølgeren Fibbage 3 (2–8 spillere). Spill med bare nye spørsmålstyper og spillmodusen Fibbage: Enough About You (3–8 spillere) Gjett merkelige fakta om vennene dine. 2) Det web-baserte fellespillet Survive the Internet (3–8 spillere). Forvreng venners «nett»-kommentarer på hylende morsomme måter. 3) Det skumle date-maraton-spillet Monster Seeking Monster (3–7 spillere). Send meldinger og gå på date med andre monstere med spesielle ferdigheter. 4) Det syke debattspillet Bracketeering (3–16 spillere). Inngå smarte veddemål om teite uenigheter. 5) Tegnespillet med beinhard konkurranse, Civic Doodle (3–8 spillere). Delta i konkurranser om de beste veggmaleriene i byen. Spill på telefonen, lesebrettet eller datamaskinen. Her trenger du ingen spillkontroller! Pluss ENDA FLERE funksjoner for brukere som streamer! MERK: Partypakken fra Jackbox er kun tilgjengelig på engelsk. MERK: Spillet er et lokalt flerspiller-spill, men med streaming kan også eksterne spillere delta.