The Guerrilla Care Package
Spark i gang frihetskjemperen din sin samarbeidskarriere med GUERRILLA CARE PACKAGE - Den gir deg 5 «Resistance Crates» fulle av tilfeldig utvalgte arbeidstegninger for våpen, tilbehør, utstyr og annet!