Denne myntpakken inneholder 28 275 (19 500 + 8 775 i bonus) spillepenger. Bruk spillepengene til å kjøpe nytt utstyr til din golfspiller, betale inngangspenger til lukrative arrangementer i onlinesamfunnet, veddemål i Skins Matches, med mer.