Denne myntpakken inneholder 1575 (1500 + 75 i bonus) spillepenger. Bruk spillepengene til å kjøpe nytt utstyr til din golfspiller, betale inngangspenger til lukrative arrangementer i onlinesamfunnet, veddemål i Skins Matches, med mer.