Denne myntpakken inneholder 14 300 (11 000 + 3 300 i bonus) spillepenger. Bruk spillepengene til å kjøpe nytt utstyr til din golfspiller, betale inngangspenger til lukrative arrangementer i onlinesamfunnet, veddemål i Skins Matches, med mer.