The Festive Seasoning
Festhøytiden disker opp med en festlig fest med ekstra juleinnhold for Overcooked. Åtte nye samarbeidsnivåer, nye kokker, nye oppskrifter, et nytt kjøretøy og en ny måte å tilberede mat på ‒ flammekasteren! Det er en fresende porsjon juleaktig samarbeidskaos! Hovedinnhold: Et splitter nytt vinter-verdenskart, komplett med snøscooter du kan kjøre rundt med. Nytt tema: Vinterhytte Serverer opp til åtte nye samarbeidsnivåer! To nye kokker ‒ Snømannen og Reinsdyret! To nye oppskrifter ‒ Kalkunmiddag og Gryterett En nye måte å tilberede mat på: Flammekaster … To løkhus til å prate med fyrsten vår, Løkkongen.